Práce na prvej etape rekonštrukcie električkovej radiály by mali začať v júli
Vyplýva to z projektovej dokumentácie. Práce na prvej etape by mali byť ukončené v septembri. S týmito podkladmi pracuje magistrát hlavného mesta, ktorý je investorom tejto práce a aj ju celú organizuje. Zaujímalo nás ako budú riešené obchádzkové trasy a náhradná hromadná doprava v čase výluky električkovej dopravy. Na tieto otázky sme z magistrátu odpovede nedostali. Rovnako magistrát dodnes verejnosti nepredstavil projekt rekonštrukcie tejto trate, hoci ho na to Karlova Ves niekoľkokrát vyzvala a ponúkla mu aj priestory kultúrneho domu na Molecovej ulici.
Hlavné mesto tvrdí, že etapy výstavby, výluky a postup stavebných prác sú navrhované takým spôsobom, aby prevádzka na priľahlých komunikáciách bola obmedzovaná v minimálnom rozsahu.
Realizácia stavebných prác bude prebiehať v štyroch etapách. Počas prác v I. a II. etape bude zriadená dočasná koľajová spojka pred zastávkou Karlova Ves, ktorá umožní prevádzku obojstranných električiek od tunela po zastávku Karlova Ves po jestvujúcej trati.
Podľa dokumentácie by sa v prvej etape mali realizovať práce na obratisku električiek na konci Karlovej Vsi a výhybke pri tuneli. Celkovo by mali práce na rekonštrukcii a modernizácii trate podľa dokumentácie trvať 16 mesiacov.
Primátor Ivo Nesrovnal pritom pôvodne avizoval začatie prác už v priebehu minulého roka.
Hovorkyňa primátora Zuzana Onufer nás informovala, že v súčasnosti prebieha proces verejného obstarávania na projekt modernizácie električkovej trate v Karlovej Vsi a vyhodnocovanie ponúk.
V rámci modernizácie trate by mali byť kompletne modernizované zastávky vrátane informačného systému, mal by byť vybudovaný nový prestupný uzol na Molecovej a električky by mali získať absolútnu prednosť v jazde.
Nenašli ste na tejto stránke čo ste hľadali? Skúste Vyhľadávanie alebo nás kontaktujte na info@karlovaves.sk
Naposledy upravené: 4. mája 2018